Rusza konkurs plastyczny „Logo mojej szkoły”. Zapraszamy wszystkich uczniów do wzięcia udziału w konkursie. Masz pomysł, zdolności plastyczne ? Spróbuj swoich sił... zaprojektuj nowe logo PSP2 . Zapoznaj się z Regulaminem i ... " Do dzieła "
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO
DLA UCZNIÓW KLAS I – VI
PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
- Organizatorem konkursu jest Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Głuchołazach.
- Konkurs rozpoczyna się 30 listopada 2015 r. i trwać będzie do 19 grudnia 2015r.
- Temat pracy konkursowej brzmi: „Logo mojej szkoły”.
- W konkursie mogą brać udział tylko uczniowie klas I - VI PSP nr 2 w Głuchołazach.
Warunki uczestnictwa w konkursie
- Prace konkursowe należy złożyć wychowawcy lub nauczycielowi plastyki do 19 grudnia 2015 roku.
- Praca konkursowa ma być pracą plastyczną wykonaną w technikach: rysunek, malarstwo, grafika ( odbitka).
Temat pracy: „Logo mojej szkoły” (graficzna interpretacja nazwyPSP 2).
- Prace maja być wykonane w formacie A4 ( 210 x 297 mm)
- Prace przekazane na konkurs muszą być pracami własnymi.
- Każdy z uczniów może przekazać tylko jedną pracę.
- Każdy uczestnik konkursu powinien opatrzyć pracę tytułem oraz swoimi danymi: imię i nazwisko, klasa. Dane te będą służyć do kontaktu organizatora z uczestnikiem konkursu. Prace niepodpisane, anonimowe nie będą zakwalifikowane do konkursu.
- Dane osobowe uczestników pozyskane są wyłącznie do celów Konkursu i nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Udział wKonkursie jest zgodą na pierwsze publiczne wykorzystanie prac i jest jednoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem prawa na wykorzystanie prac w dowolnej formie ich eksploatacji, w tym także ich publiczne prezentowanie. Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z nieodpłatnym przeniesieniem na Organizatora prawa własności złożonych egzemplarzy prac.
- Naruszenie przez uczestnika konkursu któregokolwiek z warunków konkursu oznaczać będzie niezakwalifikowanie pracy do konkursu lub utratę prawa do nagrody.
Wyniki konkursu i nagrody
- Jury w składzie: p.Joanna Szczeblowska, p. Elżbieta Bekier, p. Robert Sidor, spośród przekazanych prac wyłoni jednego zwycięzcę.
- Laureat otrzymuje nagrodę rzeczową o wartości ok. 150 zł.
- Kryteria oceny prac: zgodność z tematyką, estetyka pracy i oryginalność.
- Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 22 grudnia 2015 roku podczas świątecznego apelu.
- Jury ma prawo do wytypowania dodatkowych nagród, jak i również prawo do nieprzyznania nagród.
- Decyzja jury, co do wskazania zwycięzcy konkursu oraz przyznania mu nagrody jest ostateczna.
Nagrody rzeczowe nie podlegają zamianie na inne nagrody rzeczowe, ani na ich równowartość pieniężną
Postanowienia końcowe:
- Przekazując pracę na konkurs, uczestnik zgadza się na publikowanie pracy na stronie szkoły oraz wykorzystanie jej na potrzeby placówki.
- Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje jego regulamin.
Więcej informacji udzieli p. Joanna Szczeblowska.